Jun 2, 2015

Kevad on rebasekutsikate aeg! :)

Armsad Sõbrad!

Mul on siiras heameel teid taas üle pika aja tervitada oma Kauisuka-blogis! :)
Tundub juba traditsioonina, et kevadel, siis kui mu koduaias õitseb kuutõverohi, saab silmad pähe uus kamp kaisukaid.
Seekordne kaisukate seltskond on taas kantud reusimise teemast - ühel õhtul oma kaltsukasti revideerides märkasin, et erinevatest velvet-riietest olid alles jäänud valdavalt punakad-ruuged toonid, sekka mõned valged-helebeezid ja üks helesinine seelik. Värv sai otsustavaks ja nii sirgeldasingi juba samal õhtul paberile esimesed Rebased. Lõikedki ei lasknud end kaua oodata.

Ka minu kodu ümber pesitseb päris mitu rebaseperet. Neid võib varahommikul tabada luhal hiirtele jahti pidamas või hoovis uudistamas.
Kas teadsite, et rebasekutsikad ei lahku sügisel oma vanemate urgudest ja võivad aastateks pesakonna juurde jääda, aidates järgmistel aastatel oma nooremaid õdesid-vendi kasvatada. Just seepärast on ka minu kaisukate hulgas suuri ja väikeseid rebase-õdesid ja -vendi :)

Kallid Sõbrad, lubage tutvustada - perekond Rebased!
Seltskonda kuulub seitse suuremat ja seitse väiksemat Rebast. Loomulikult on igaüks neist täiesti oma nägu, tegu ja iseloomu :) Materjalid on valitud nii, et oleks, mida mudida ja lutsutada ja samas võiks kaisukas olla ka lihtsalt see sõber, kelle peal pea tududes puhkab :)


 Pille Rebane :)




 Fredi Rebane :)






 Pille Rebane :)









 Nagu mu kaisukasõbrad juba teavad,  on igal kaisukal alati ka väike lisa. Seekord olen taas õmmelnud kaisukate seljale tasku. Sinna võib peita pisikese üllatuse, midagi väärtuslikku või mõne salasoovi :) Tillukeste Kaisuliste rõõmuks võib taskusse poetada midagi kõrisevat, et oleks huvitavam oma Rebasega juttu ajada ;)
 

Ja viimasel pildil on kõik 14 kaisukat kõik mõnusasti koos nautimas sooja kevadet :)


Väikesed Rebased on mõõtudega 23x19cm ja suured 28x22cm.


Toogu nad teile rõõmu! :)


No comments:

Post a Comment