May 31, 2013

Kari karusid ehk Mummuga Mõmmid vol.3 :)

Kallid Sõbrakesed!

Ma tõesti ei tea, kuidas need Mummuga Mõmmikud teile nii hinge on suutnud pugeda... :) Kuna ma olin seda karu-juttu juba jõuludest saadik kuulnud ja ühtäkki hoopis üheks teiseks tööks oma põhjatus kangakastis riideid otsides avastasin, et karu-usulised on aja jooksul päris mitmed velvetpüksid mulle toonud (lisaks mu oma suurele velveti kollektsioonile), siis ronis minugi hinge imelik igatsus. Ja kui ühe laheda violetsest velvetist püksipaari peal tundus üks muhe mõmmik vastu naeratavat, siis oli see selge märk, et nüüd peavad need karud tulema! :)

Siin nad on, kallid karu-usulised ja teised kaisukasõbrad!


Ja nüüd igast Mõmmikust natuke lähemalt...


Hugo-Hendrik'u Mõmm :)

Sellele Mõmmikule on üks armas kaisuline kohe-kohe sündimas :)



Verneri Mõmm :)


Regina Mõmm :)


See viimane parajalt muhe paar karusid on teistest erilisem. Nimelt neile mõlemale leidus seljale üks lahe tasku :) Väga hea ja praktiline tasku näiteks kommi hoidmiseks või Une-Matile unenäo sooviga  kirja jätmiseks :P
 See must karu on loomult eriti romantiline - seda tõestab ka väike kiri tema tasku õmbluse vahel :D
Tiina Mõmm :)

Gert'i Mõmm :P

 Ja siin kõik Mummud ja Mõmmid veel kenakesti koos :)

Kooki-moosi! :P



2 comments: